Världens sötaste...

tomtenissa kommer här!

image363

Måste även visa när en stolt Tant Silka håller i sin lilla Freja för första gången:
(observera kläderna Anna!)

image364



Julen blev bra trots allt. Det blev lite mycket bilåkande kanske, men det har gått över förväntan. Vi har timat in amningar och sovtider på ett bra sätt så det har gått smärtfritt även om vi när vi skulle iväg med hund och barnvagn och bilen full med grejer kände oss lite svettiga - en riktig Svensson-.familj, haha.

Tråkigt att inte träffa syster och systerbarn, men jag får träffa dem i januari istället. Min systerdotter som var förkyld blev värre under de dagarna de var hos min mamma och pappa, så det var helt klart rätt beslut vi tog.

Fick jättemycket bra julklappar! Hade önskat mig pengar och presentkort på kläder eftersom jag vill uppdatera garderoben så fort några graviditetskilon till försvunnit. Fick även ett presentkort på Bokia, vilket passar alldeles utmärkt, jag fick en hand-scrapväska som inte kommit ännu men den är beställd (denna visste jag om). Jag och Christian fick tillsammans av hans bror och sambo en fotografering av Freja hos fotograf när hon blir runt ett år! Vilken fantastisk julklapp! (tänk vilka foton jag får att scrappa!), fick även nya fräscha påslakan och lite annat smått och gott.

Freja fick också många julklappar såklart, hon fick både en del förstaleksaker som bitringar och skallror och så lite kläder. Bland annat en Barbapapa-klänning som är SÅ söt! Helt bedårande!

Hoppas ni alla har haft en riktigt härlig jul!

Kommentarer:
Postat av: Ann-Marie

Såååå bedårande....Jag tro jag kommer och gosar lite med henne....*ler*

Postat av: FruGrip

ÅÅååååååååh såååå söööööt. Nu är min bäbis huvud fixerad så nu kan bäbis komma när som helst. Ont har jag med och stressig jul.
Kram Cissi

2007-12-27 @ 23:06:19
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Malin

ja det där måste helt klart vara den sötaste lilla tomtenissa jag sett den här julen - vilken liten docka!!! bedårande... :) god fortsättning på helgerna

2007-12-28 @ 12:49:16
URL: http://mallafors.se
Postat av: Anna

Vilken söt liten tomtenissa. Hon verkar vara ett mycket vaket barn, tittar så stort och runt. :O)
Söt hon blev i kläderna.

Nyårskramen Anna

2007-12-30 @ 09:09:40
URL: http://annastenman.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits