Idag är jag glad för att...


* Jag är extra extra glad för att min fina vän Silka ska flytta till Sverige & Göteborg igen! Hon har i nästan tio års tid bott utomlands i England, Frankrike med mera.. Och nog har jag varit och hälsat på men det blir ju inte samma sak. Nu är hon inom räckhåll. Så hon får räkna med många visiter från mig och bebis framöver!
Men jag är däremot ledsen för att min fina vän Mimmi lämnar Sverige igen och sticker till Hawaii och stannar ett bra tag.. Kommer sakna henne!

* Jag har köpt ett par Sobea mamayogabyxor, helt nya på Tradera till kanonpris! De ser så fina ut!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=46607673 Tänk att gå och skrota i dessa hemma nu under slutet av graviditeten och även under mammaledigheten.Mjuka härliga byxor som man ändå kan känns sig klädd i. Syns nog ännu bättre på www.babyshop.se under ÖVrigt, om ni är nyfikna. Har funderat på byxorna ett tag men inte tyckt mig ha råd. Och så får jag syn på dem på Tradera. Tur eller?

* Jag är inte lika negativ när det gäller jobb längre. Mycket kan man säga om den här upplevelsen med Lottas bortgång. Sorgen och frågorna har hängt över mig, men nu när det har lagt sig lite och jag kan se saker i ett vidare perspektiv så har jag insett att jag själv skapar min egen framgång och det är en tanke som har grott hos mig ett tag nu som nu fått fäste. Jag kan inte säga mer än så. Men jag tänker inte fastna i det ekorrhjul jag nu är i, jag ska ta mig ur!

*Bebis i magen gör mig lika glad varenda vareviga dag och det är för en gångs skull kul att handla kläder!

Kommentarer:
Postat av: Caroline / Mizty

Hej!
Kikar in... Många superfina LO´s! Har läst långt tillbaka i din blogg... Kan bara hoppas att allt blir till det bättre för dig nu! Låter som du haft det väldigt tufft och jobbigt. Så fina kläder till bebben du handlat!!
Kramizar från Mizty / Caroline

2007-08-17 @ 12:03:10
Postat av: Tomirene

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits