Första dagen med strumpor på.


Nu är det högst och ett tydligt tecken på det är att jag har tagit på mig strumpor idag. Under försommaren, hela sommaren och sensommaren är det strumplösa Malin som springer omkring. Men nu är det höst och det kändes faktiskt varmt och behagligt att ta på mig dem i morse. Nu behöver strumpförrådet inventeras för hösten!


Det är riktigt härligt höstväder ute, även om hösten är lite tidig tycker jag. Men det är kallt och klart i luften, solen lyser. Längtar efter de vackra löven.


Har en layout att visa också, även den i format 6x12. Gjord till hemlisutmaningen på Swescrapbook. Fotot föreställer ju givetvis mig som liten! Kommer ha mycket roligt med det här barndomsalbumet tror jag. Kommer även göra en del 6x12-layouter till mitt vanliga album tror jag, gillar verkligen det formatet! Det ärj u bara att ta till det braiga tipset att sy en söm i plastfickan som någon tipsade om.

image248

I övrigt boar jag här hemma för fulla muggar. Försöker få ordning, rensa, fixa och dona. Känner lite smått panik över hur jag ska hinna allt jag vill, men jag får ta en sak varje dag helt enkelt. Önskar att vi bodde större nu, det är verkligen FÖR trångt här nu. Vill ha mindre grejer och mer utrymme, tack!


Kommentarer:
Postat av: Lisbet

Vilka härliga höstfärger. Vackert.

Postat av: Jenny (jen82)

Vilken snygg! Gillar verkligen färgvalet!

2007-08-31 @ 15:26:05
URL: http://www.jenny-h.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits