Bebisinköp!

Hade tänkt att uppdatera bloggen med lite nya layouter som gjorts i veckan och som jag faktiskt är rätt nöjd med, men nu är det kväll och jag kan inte fota mina LO:s utan att det blir massa lustiga blixtar i bilderna, det går bara inte! Får vänta tills imorgon helt enkelt.
Men istället kan jag visa lite saker som köpts till bebis på sista tiden! Det finns så mycket gulligt att köpa och vi försöker köpa lite olika storlekar och sånt som både passar tjej och kille. Det finns så mycket tufffa kläder!  Jag är i vecka 25 nu, det är inte klokt vad tiden går! Känner att mina vanliga tröjor börjar bli små nu, har mest satsat på att köpa mammabyxor.

Nåja, här kommer en bebisgrejskavalkad :)

UNDERBAR tröja från PoP i retrostil! Bara älskar den!
image226

Blev SÅ kär i denna lilla pyjamas från PoP, kunde inte motstå.. dessutom var den på rea :)
image227

Denna tröja har pappa Christian köpt på bilträff... :)
image228

Pyjamas nr 2, från Lindex
image229

En liten mössa som pappa Christian absolut var tvungen att köpa :)
image230



Mysig badcape från H& M..
image231

Imorgon sticker jag till Kalmar på semester, ska ut i Figeholms skärgård på söndag och det ska bli SÅ underbart!

Kommentarer:
Postat av: Linda (SKA) Karlsson

Hej Malin!
Söta små barnkläder ni shoppat! Du...vart har ni Christian köpt den där coola lilla mössan "My dad i stronger than your dad"? Skulle vilja köpa en sån till mitt kusinbarn nämligen...tänkte om ni köpt den här i stan eller?
Kram kram gumman

2007-08-05 @ 22:04:07
Postat av: Nilla

Hej hej.
Det var ett tag sen... Allt väl?
Du som är så duktig på det här med
färg o form... Kan inte du hjälpa
oss lite??? Please...
http://phernilla.wordpress.com/2007/08/05/inredningstips-sokes/
*kramen*

Postat av: Maria

Wow, supertuff mössa! Blir också nyfiken på vart den är inköpt... =)

2007-08-13 @ 17:07:37
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits