Lite att visa!

Allt går lite trögt här, minst sagt. Vi har haft en olycka i familjen varje månad det här året.. Orkar verkligen inte prata mer om det just nu.
Men jag har istället lite scrappat att visa upp. Har gått trögt med pysslandet också men nu i helgen verkar det ha släppt lite. Först några äldre:

image147
Denna layout handlar om när min systerdotter och jag pratar i telefon..

image146
Här är layouten jag pratade om i förra blogginlägget.. Om mina och Miltons kvällsrutiner. Fick ta ett något äldre kort på Milton, men vad gör det! Här är journalingen viktigast!

11250-144
"Hoppa, studsa, snurra, dansa".... Härliga bilder på mina fina systerdöttrar som dansar och snurrar!

Och  så har jag gjort en layout till men jag kan inte visa den ännu..

Denna har jag också gjort i helgen till cybercropen på Scrappiz, det skulle vara en färgglad layout och det lyckades jag väl med?
image145

Nåja, ska försöka uppdatera här mer framöver.. nu vet ni att jag lever i alla fall.

Kommentarer:
Postat av: theValkyria/Gunilla

Men MAJ GADD vad härlig Hej MosterMaliii är! *älskar* blir varm i hela kroppen.

Postat av: theValkyria/Gunilla

Du är söt du. Jag gillar inte alls min unik, och inte Steve heller, men tydligen gör åtminstone ett par andra det. ;-) Det jag gillar med din Hej, mosterMaliii är känslan rubriken och bilden ger tillsammans. LO:n lyser av glädjen din systerdotter känner när hon pratar med dig, den är som ett riktigt glädjetjut! Och känslan är faktiskt viktigare än all scrapteknik i världen. Så det så! Skönt att bli av med blocken. Ser fram emot flödande kreativitet här nu! Kram, Gunilla

2007-05-02 @ 19:18:30
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Bea

Åhh vilka härliga lo:s! Skönt att bli av med blocken! Gillar "hoppa studsa snurra dansa" skarpt - man riktigt känner farten när man ser den!

2007-05-02 @ 20:49:53
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: cattis

Vilka härliga layouts!!! Gillar speciellt mycket hoppa..dansa...snurra..så kreativ!!

2007-05-11 @ 21:51:58
URL: http://kathis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits