Tillbaka till jobbet..

... ja imorgon är det dags igen. Behöver jag säga att det är med blandade känslor? Det är väldigt skönt att vara frisk från lunginflammationen. Det är fruktansvärt att komma tillbaka till mitt avskyvärda jobb.
Men jag har lite projekt på gång.. vi får väl se vad som händer!

Lite nytt pysslat också, och så har jag städat pysselrummet, VÄLBEHÖVLIGT.
Ska lägga in det nypysslade här så fort jag hinner.

Å ja just det. Jag blev ju omnämnd i Lifetimemoments nyhetsbrev, hipp som happ! Tack alla ni som grattat angående detta, det värmer, verkligen!

Jag och Christian var ute med några vänner igår och tog en öl.
Idag har vi varit på härlig höstpromenad. Är inte vädret underbart så säg? Den höga klara luften och solen. Jag njuter!



Kommentarer:
Postat av: Hanna Johansson

Skönt att du mår bättre! Håller med dig om att vädret är så härligt! Hösten är härlig när det är sånt här väder! Ska bli kul att se vad du pysslat ihop!
Kram Hanna

Postat av: Anna G

Va skönt att höra att du mår bättre! Vet precis hur det känns hade själv dubbelsidig lunginflammation för ett par år sedan och det var _inte_ kul.
Håller tummarna för att ditt projekt blir av, låter spännande!
Visst jobbar du i Ingrouphuset bredvid P-huset? Åker förbi där med bussen varje dag o brukar tänka på dig då =)
Kram

2006-09-11 @ 20:35:14
URL: http://www.annag.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits