Varit på släktträff

I torsdags var jag och Christian i Figeholm på släktträff. Hela tjocka släkten var där, men tyvärr kunde vi inte vara utomhus så mycket eftersom vädret slog om så mycket mellan regn och solsken. Det var trevligt att träffa hela släkten, vissa av dem har jag inte träffat på länge. Dessutom var nog detta sista kalaset i mormor och morfars hus, snart flyttar de till lägenhet. Känns riktigt vemodigt. Kommer sakna huset, trädgården, alla minnen.. 
Hann knappt prata med alla på träffen, mycket för att en liten Ebba skulle leka och busa med mig hela tiden, hon är för underbar min lilla systerdotter.

En hel del kort blev tagna på träffen, här är några av dem:

11250-5211250-5111250-5011250-4911250-4811250-471

Kommentarer:
Postat av: UlrikaK

Vilken härlig träff ni verkar ha haft! Jag måste nog ta en tur till Figeholm i sommar, det är så mysigt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits