Bokat semester!


Jag och Christian har bokat semester!
I två nätter ska vi bo på detta underbara Bed and Breakfaststället: http://www.lognasgard.se

Vi hade gärna bott där tre nätter men det var uppbokat de andra dagarna, så vi sa att vi får leta oss vidare efter det, kanske bo en natt på någon camping där vi känner för. Vi ska bara äta gott, bada, njuta av omgivningarna, prova på keramikverkstaden på gården förstås, cykla, vara...

HÄRLIGT!

Och imorgon ska vi kolla på hus! Visst är det fint?
http://www.tinyurl.se/e2e672

Scrappat har jag gjort också, men inget som är redo att visa här än..

Pysselsugen är jag, men mer i lägenheten - balkongen ska bli mysig nu när det är sommar. Och så ska jag köpa en hylla till mitt skrivbord och en lampa till vardagsrummet. Vi ska ner någon dag nu och röja i vårt sommarrum nere i Gamleby också. Ska köpa lite småsaker dit, så det blir somrigt och härligt.

Det var också så härligt när jag kom hem häromdagen och Christian hade varit hos sin mormor och plockat massa härliga blommor. Dammsugit hade han gjort också. Hela lägenheten doftade ljuvligt! Tog kort på blommorna, men de är kvar i kameran än så länge, så de ska läggas upp här i sann blom-Zarischa-anda (ja jag härmar dig lite Zarah :) )

I veckan var jag på kryssning med jobbet och det var FANTASTISKT roligt! God mat, härligt umgänge med jobbarkompisarna och goda drinkar. Handlade lite i taxfreen, bland annat en flaska likör och en ansiktskräm.

Ja det är väl det som hänt sedan sist jag skrev här. More to come!

Kommentarer:
Postat av: Zarah

*skrattar*
Härma på du bara! :D

Skönt att du är alldeles pysslig och semestrig - jag blir smittad av allt det glada i dig! :D

Postat av: Anna G

ser ju urmysigt ut!! Hoppas att ni får en härlig semester!

2006-06-20 @ 23:37:03
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Annika

Vad härligt med semester! Låter spännande att titta på hus. Vet att det inte är det lättaste att hitta det man vill i ha i en vettig prisklass.

Visst ja, bilden är från Oxelösund, ute vid Femöre som det heter.

2006-07-05 @ 12:48:25
URL: http://blombergarna.se/wordpress

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits