Tusenbröder - Återkomsten

Precis hemkommen efter att ha sett Tusenbröder - Återkomsten på bio.
Och jag säger bara WOW!
Är så fylld av känslor just nu.
Jag älskade serien och älskar verkligen filmen.
Alla känslor som blandas. Glädje, sorg, längtan, kärlek, känslor... Det går inte att beskriva. Har nog aldrig blivit så påverkad av en serie som jag blivit av Tusenbröder. Kan se serien om och om igen och det slutar alltid med en känsla i magen, av sorg och bubblande känslor, gläde och kärlek och förtvivlan om vartannat. Det är nog den absolut bästa serie som någonsin gjorts i Sverige, det är vad jag tycker.

Har ni inte sett den så finns serien på DVD och det är nog mer eller mindre ett måste att se serien innan man ser filmen.
Ska inte avslöja något om innehållet, jag säger bara .. åh.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits