Jag har blivit utmanad...

av Millan (http://millans.blogspot.com) , att besvara lite frågor! Det hänger jag såklart på!

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...föreskrifter kan entreprenören ha övertagit tillstånds....

Min sambo som var på utbildning i Heta arbeten hos brandförsvaret och fick en bok med sig hem som ligger och dräller.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid?

En nytapetserad vägg och en högtalare!

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Jag är hemma sjuk från jobbet, så just nu går Våra bästa år på tomgång på tv:n.. :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.

13.15

5. titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen?

Hon var visst bara 13.08

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jag hör en hund som står vid ytterdörren och vill gå ut, vilket han snart ska få, och så hör jag tv:n.

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?

Oj, igår var det visst för att köpa en pizza.. jag var ju sjuuuuk och hemma från jobbet och sambon jobbade natt*synd om mig*

8. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
På kommentarerna i min blogg!

9. Vad har du på dig?
Ett par lila yogabyxor/mjukbyxor och en top. Skönt och bekvämt när man är hemma!

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Jag drömde, men vad minns jag inte.

11. När skrattade du senast?
När jag pratade med Elle i telefon för en stund sedan!


12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Det är helt nytapetserat här inne i vardagsrummet så det finns bara en tavla som vi har satt upp ännu, men mer är på gång!

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Öh, nja... *funderar*

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Alltid lite skojigt!

15. Vilken var den senaste film du såg?
Öh.. oj, sånt där är jag kass på att minnas!

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus och massa pysselprylar och en ny bil och kläder och......

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag när jag var liten, sisådär 7 år gammal, fick barnförlamning i halva ansiktet, något som dock gick över på en sommar.

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla skulle bli lyckliga?

19. Tycker du om att dansa?
Jaa det är kul! Har till och med dansat på dansskola, både balett, jazz och disco., Men det är lääänge sedan nu!

20. George Bush?
Kan världen gott vara utan!

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
Freja eller Daniella.

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Jag vet faktiskt inte, Robin tror jag.

23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja jag och sambon har vilda tankar på att överge detta land för att bosätta oss på Kreta.. men det är nog mest drömmar!

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen!

25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Jag vill att: Elle (http://elleminelle.blogspot.com/), Martina, Ketena och vem som helst som har lust ska vara på de här frågorna :)

Kommentarer:
Postat av: Niklasolivia

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits