Sedan sist!

Det blev inte huset vi var och tittade på. Det var väldigt fint inrett, men det var för mycket att göra i övrigt, däribland var det fukt i källaren, det behövde dräneras med mera med mera...

Men vi har ett annat hus på gång, visning imorgon. Även om det inte blir husköp nu på direkten så lär man sig mycket på att bara titta runt.

Vänner från Växjö var på besök i helgen och vi hade en jättebra helg! Vi var ute och drack lite öl på fredagen, på lördagen var vi på Kolmården, med alla fantastiska djur.

Här är några kort från den här dagen!


djurBjorn

En del layouter kommer komma upp i bloggen också, inom kort.

Idag har jag också avslutat mitt första uppdrag, en tavla som jag gjort åt en tjej på jobbet vars dotter fyller år. Kändes mycket nervöst att göra något åt någon annan, men det är ju kul att få betalt för sin "konst". Ska visa upp tavlan här också, måste bara fråga om lov först!

Och i helgen är det midsommar.  Jag hoppas på bra väder! Vi ska tillbringa helgen i Gamleby, bo i vårt sommarrum och sedan åka till några vänner och äta gott och må bra.

Lovar också som sagt att uppdatera denna blogg både med DT-alster och uppdragsalster. Håll ut! :)

Kommentarer:
Postat av: Jenny Li

Vilken härlig bild du lyckats ta på björnarna - blir perfekt att scrappa! Annars tycker jag att det är svårt att få bra bilder på djuren, oftast står de mest passiva när man går förbi och tittar... Och så har du garanterat en bättre kamera än jag - bättre zoom? Jag skulle inte komma så nära björnarna om jag inte klättrade in TILL dem...! ;o)

2006-06-22 @ 08:58:41
Postat av: VeronikaP

Vilka härliga bilder!!
Nyfiken på din tavla...

Postat av: Marie

Wow vilka härliga bilder!

2006-07-04 @ 20:08:35
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Smulan

Haloj! Nu har jag hittat till din blogg.Bilden med björnrna är ju kanon, inte alls en sån tråkig djurparksbild som man är van att se, härligt för dig att scrappa senare1

2006-07-04 @ 21:48:14
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits