Zarischkas utmaning


Jag har blivit utmanad!
Och jag är ju inte sen på att nappa på den idéen!

Regler; Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i ditt meddelande.

Vem jag ska utmana är en annan fråga. Har en viss känsla av att mina bloggande vänner redan fått denna utmaning, men jag återkommer i frågan! Jag tycker detta var SVÅRT så jag kommer nog mest referera till vad mina vänner och bekanta, nära och kära, någon gång kommenterat om mig.

Mina konstiga ovanor

1. Jag har en ovana att samla på mig en massa pennor. Ja, det är en ovana. När jag kommer hem från något möte eller liknande så ligger det alltid okända pennor i väskan. Alltså, jag är inte klyptoman, jag är bara penntjuv. Eller, nej, inte det heller. De bara hamnar i väskan. Jag skriver med den, plockar ner mina saker och VIPS så är pennorna där också. Underligt.

2. En egenskap är att jag har total oreda i mitt badrumsskåp, något som retar Christian till vansinne. När han ska ha något i badrumsskåpet så kommer ungefär 3 borstar, 1 foundation, 1 kajal, några ögonskuggor, en liten spegel, någon kräm med mera farande ner i handfatet. Jag bör med andra ord lära mig att hålla mer ordning i badrumsskåpet.

3. Jag står aldrig still. I alla fall om man får tro Miriam, min kära vän. När vi är på stan och exempelvis ska ta ut pengar, står i kö etc och står och pratar så säger Miriam då och då: Stå still! Utan att veta det så står jag och trampar, gungar lite lätt eller något liknande. Miriam säger att det tyder på att jag är en rastlös person. Jag tycker mest jag verkar skadad? 

Nä, jag kommer inte på några fler underliga egenskaper och ovanor just nu. Kanske någon som känner mig som läser här kan säga någon som jag inte kommer på? Jag får helt enkelt återkomma med 2 till, så småningom.
Och om du läser det här och har en blogg - anta utmaningen och svara du med!

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Nu blev du utmanad igen... Men du är för ovanelös för att vara riktigt bra för min självkänsla... ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits