Vinterhelg!

Har bestämt mig för att faktiskt börja använda den här bloggen! Kanske inte varje dag så, men i alla fall en gång i veckan eller något! Ska uppdatera med fina bilder och nya scrapalster och annat roligt som händer i livet. Tänkte börja nu.

Har haft en alldeles underbar helg!
Det började i fredags med middag hemma hos mig och Christian. Hans bror Daniel och Patrik kom på besök. Bjöd på smördegsinbakad kassler med vitlöksfyllning, bröd med soltorkade tomater, vitlök och ost och en stor sallad. Till efterrätt blev det maränger, hallon och glass med hallonbalsamico. Det blev en mycket lyckad kväll med god mat och trevligt snack!

Lördag och vi var iväg på 30-årsfest hos Tisen och hans tjej Gittan i Stavsjö. Det var supertrevligt och de bjöd på mat och annat. Vi tog det ganska lugnt och åkte rätt så tidigt, men det är ett härligt gäng med folk på dessa fester och jag trivs bra ihop med dem! Men avundsjuk blir man, för SÅ fint de hade det hemma hos sig, Tisen har snickrat och byggt ut deras hus. Fantastiskt! Vi blev väldigt peppade att ta tag i tapeterna i vardagsrummet som vi dragit på så länge...

Sedan blev det söndag och vi åkte ner till Gamleby för att hämta vår bil som varit på lagning. Åkte till Christians mormor och morfar och åt lunch där och gav oss sedan ut på sparkarna med Milton i släptåg. Vad roligt vi hade och vilket underbart väder det var! Var även hos Christians mamma och Janne för att Milton skulle få hälsa på deras nya hund Myra. Det gick väldigt bra! Här är lite bilder från dagen..



SnöhundGlad hundÅka spark


Nu ska jag faktiskt gå och scrappa! Det var alldeles för länge sedan.. tyvärr måste jag nog börja med att röja undan lite.. *hrm*

Kommentarer:
Postat av: Anna G

hej malin vilken härlig helg ni verkar ha haft! Jag har oxså precis skaffat en blogg lika rooosa som din ;) Är det ok om jag länkar till dig?
*kram*

Postat av: Zarah

Sötinghund! Och HEJ där...! :)

2006-01-30 @ 10:57:48
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Zarah

Javisst - länka på - jag länkar tillbaka!
Har du inte blivit utmanad än, du?!
Då utmanar jag DIG genast!! :)

2006-01-30 @ 12:07:51
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Sara

åh, vilka härliga vinterbilder!

2006-01-30 @ 21:12:56
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Hentai Anime

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-02-12 @ 17:29:09
URL: http://www.top-hentai-anime.info

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits