Vill scrappa!

Oj oj oj vad jag organiserar i min scrapvrå! Eftersom vi håller på och tapetsera i vårt vardagsrum så känner jag mig manad att organisera och fixa en massa andra saker också. Har fixat lite nya förvaringsboxar och annat, återkommer med mer information och bilder!  Jag är så inspirerad att scrappa, men jag hinner inte! Dessutom har jag prestationsångest.. Jag hinner inte med i utvecklingen, jag vill också scrappa, inspireras, göra roliga album, slå in boxar etc.. Har idag köpt två små A5-pärmar att ha som idépärmar. Får se till att dekorera dem lite fint i alla fall!

Renoveringen av lägenheten går i första hand just nu. Vårt vardagsrum står just nu i hallen och det känns så rörigt hemma. Strukturtapeten är nedriven. Nu ska vi bredspackla och upp med tapeter. Det är ett jäkla jobb! Men det ska bli roligt när det är klart. Får nog ta och lägga upp lite bilder på det här..

På måndag ska jag gå upp med uppsatsen på opponering. Ska även opponera på en annan uppsats som jag måste säga inte alls är bra... Den är helt enkelt inte klar. Hur handledaren har godkänt att hon som skrivit uppsatsen ska gå upp med den, det är mig en gåta..

Well, tänkte bara uppdatera lite. Återkommer förmodligen snart igen!

Kom förresten på.. Anette (Ketena), du har ju en dagbok/blogg! Jag utmanar dig på de två utmaningar som jag skrivit nedan, både nr 1och nr 2. Antar du utmaningen?



Kommentarer:
Postat av: Sara

OK, Malin, ta det luuuugnt! Djupt andetag nu! Du hinner!

Postat av: Anette

Hjälp! Det var inga små utmaningar... Ska fundera på dem iaf... Du märker om jag antar utmaningen... :)

2006-02-04 @ 17:37:49
URL: http://www.kembring.net

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits