Vilken stad tillhör du?

Enligt ett test är jag en Londoner. Det stämmer faktiskt ganska bra, beskrivningen alltså:

You Belong in London
A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique woman like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.

London är en fantastisk stad. Längtar tillbaka till England ibland.. Måste drömma och tänka lite på mitt år i England. Mit tjobb, mina vänner, mitt liv jag hade där. Kan inte fatta att det är så många år sedan jag bodde där nu. Måste verkligen ta tag i att göra ett minnesalbum därifrån med tankar och känslor som det ger mig idag. Ja det ska jag göra!

Gör testet du med! Vilken stad tillhör du?

http://ynr.blogthings.com/whatcitydoyoubelonginquiz/


Kommentarer:
Postat av: Mikkelvilma

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits