Svar på frågor

På Scrappiz var det någon som ställde frågor för att få veta mer om personen. Jag tänkte svara på dem här, och utmana Er att svara ni med, det vill säga AnnaG, Zarah och Anette. :)

1. Vilken film kan du se om och om igen?
Det finns flera favoriter, men Braveheart och Nyckeln till frihet har jag sett på, om och om och om igen!

2. Vilken låt skulle vara signaturmelodin i filmen om ditt liv?
OJ den var svår. Jag tror det skulle bli någon melankolisk, vacker och njutbar låt med Kent.

3. När du var liten: vad ville du blir när du blev stor? Blev du det?
Jag ville bli lärare. Lekte alltid skola. Sedan gick jag över till att vilja jobba med människor, på något sätt, och det besannades.

4. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Svenska

5. Avslöja nånting om dig själv som vi inte redan vet!
Oj, vad skulle det vara, jag brukar avslöja det mesta ;)
Okej då, håll i er nu... Jag sover naken.


Kommentarer:
Postat av: Zarah

Handsken är kastad (snart har vi inga vantar kvar)... Kul utmaning! Jag ska sätta igång direkt. :)

Postat av: Anette

Nu du! Nu har jag svarat på alla dina tre utmaningar! *nöjd* :)

2006-02-05 @ 17:09:00
URL: http://www.kembring.net

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits