Retuschering?


Sitter och väntar på att möta upp min handledare. Idag får jag domen. Blir min uppsats godkänd, eller inte? Jag är lite smått nervös, det får jag lov att erkänna, men det ska nog gå bra. Hittade via en tjej på Lunarstorm en mycket bra länk som jag tycker jag ska tänka på när jag känner mig otillräcklig och ful.


http://crazy.spray.se/show.asp?id=c08b997e-3345-47a3-b6ec-b5699b8b1844


Jag har förresten gått med i Viktväktarna igen, och första veckan gick jag ner 0.9 kilo! Nu har jag misskött mig lite under helgen, men nu räknas det points här igen!

Nu ska jag snart gå och se om jag får ta examen som Samhälls-och Kulturanalytiker eller inte... !

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Vad duktig du är! Heja dig - ge pointsen vad de tål!
Jag håller tummarna för att handledarträffen ska gå bra. :)

Postat av: Haakonanastasia

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-11-26 @ 08:30:09
URL: http://haakonanastasia.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits