Mycket förändringar...

Det händer mycket på kort tid här nu och jag har alldeles för lite tid för scrappandet.
Det är synd, men på lördag ska jag till Elle och scrappa!

Det händer mycket på jobbet nu, på gott och ont. Jag har fått ny tjänst som handläggare och det innebär en del förändringar.. Det team som jag jobbar i just nu trivs jag så fenomenalt med! Vi har fredagsfika, after work, vi sitter och pratar, skojar och hjälper varandra. Det känns tungt att lämna dem och vissa personer mer än andra. Men flera av dem kommer jag fortsätta träffa.
Igår när jag började utbildning för att bli handläggare och det kändes inte alls bra. Jag var gråtig, ledsen, trött på det hela och uppgiven!! Kände att allt bara kunde bli sämre.
Men idag känns det bättre, en tjej i mitt nya team kom fram till mig och sa att hon tyckte vi skulle sitta ihop för att hon tyckte det skulle kännas bra.. Det tog jag som en väldig komplimang och det kändes sååå bra att någon tänkte på mig som någon de vill sitta med, och umgås med dagligen.
Jag hoppas att det här blir bra. Det känns konstigt, men roligt med utökande arbetsuppgifter.

Jag har roliga nyheter när det gäller scrapbookingen också, men det är inte officiellt ännu....

Återkommer snart, med nya scrapalster!!

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Spännande! Nu blir jag nyyyfiken! :)

Postat av: Troymariann

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-09-16 @ 10:58:18
URL: http://troymariann.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits