Lite skojiga frågor att svara på!

Jag skulle vilja att: Elle, AnnaG, Zarah och Sara svarar på dessa frågor de med! Antar ni utmaningen??

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
jo det har jag
ätit sushi: Mmm, mums!
stått på scen: flera gånger faktiskt
blivit dumpad: Jo, det har tyvärr hänt.
varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet..
varit med om en bilolycka: Inte mer än att jag halkat av vägen
klättrat på berg: Är inte åka skidor samma sak? ;)


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Variation är bäst, men iskall kyla som går igenom märg och ben - nej tack!
spets eller satin: Spets och satin i kombination?
blått eller rött: rött
regn eller snö: SNÖ i mängder!!
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: Svårt, båda är vackra
vår eller höst: VÅR, jag LÄNGTAR efter den!
historia eller vetenskap: historia
matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Jaaaaa.. massor!
vet den om det: Det får jag nog förutsätta
gillar någon annan dig just nu: Får väl hoppas att mina vänner tycker om mig!
vad tittar du på hos en kvinna/man: Det där lilla extra :)

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
jobbsamtal, gäller det?
kramat någon: Jaaaaa!
kommit sams med dina föräldrar: ?
bråkat med en kompis: Nej inte då.

GILLAR DU ATT
ge kramar:
såklart
ge massage: mmm.. men mer att få, faktiskt, hehe..
gå promenader i regnet: med rätt sällskap så

ÖVRIGT
svär du för mycket: nope
när duschade du senast: igår
vilken färg är det på dina byxor just nu: har svarta jeans
vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls, lyssnar på mina arbetskamraters snack
vad var det sista du sa: Pratade med en chef om lite strul...
vad är brevid dig just nu: En bok, papper, pennor, mina arbetskompisar.
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): fullt med arbetssaker
vad var det sista du åt: en clementin
hur är vädret just nu: snö och slask, blä!
vem pratade du sist med på telefon: någon som ringde hit till jobbet.
vad gör dig glad: att känna mig älskad, att ha roliga stimulerande saker att göra, att pyssla, att umgås med mina vänner, att resa...

vart skulle du vilja åka: Grekland är mitt andra hem :)
för att shoppa: USA!
för att festa: Grekland!
för att ha sommar: Thailand har jag drömt om..
vill du ha barn: Ja, 2 stycken skulle vara perfekt!
vad ska dom heta: Freja har vi beslutat om det skulle bli en tjej någon gång. Tycker även mycket om Engla.
Svara på dessa nu tjejer! :)

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Åh! Utmaningen antagen! :)
Ska genast sätta mig och klura - om jag inte somnar först... Men isf har jag ju nåt att pyssla med imorron åsså! :)

Postat av: Caroline

Snodde denna listan från dig :)

2007-05-02 @ 20:44:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits