CHA-favoriter

CHA, den stora vintermässan i USA är slut för ett tag sedan och det gör att MASSA nya produkter finns i butikerna snart. Jag har fått lite favoriter som jag hoppas mig kunna köpa.. Finns otroligt mycket fina produkter där ute..
Har några saker som ska inhandlas inom kort:

1. MM:s nya foam stamps med blommor
2. Silent setter
3. Scrappers floss för att göra roliga blomrankor!
4. ny fotoförvaring för den jag har är usel.

Här är lite härliga bilder som jag nästan dreglar åt från nya produkter på CHA-mässan. Bilder från
www.lifetimemoments.com. Klicka på dem för att se dem större!

Härligt litet pussel gjort av Basic Grey



Underbara papper och band..




Härligt somriga papper från A2Z Essentials



Väska för förvaring från Junkitz! Jag kan tänka mig att ha den som handväska snarare



Härliga papper från SassafrasLass, dessa VILL jag ha!!



UNDERBARA chipboardbokstäver från Lil Davis, Jag dööööör!



Stora härliga blommor som jag vill dekorera en lunchbox med, från Lil Davis



För att inte tala om Chatterbox nya papperskollektioner, Board Book Kit från Daisy´D, eller hur man kan göra tavlor av sina alster http://mb.lifetimemoments.com/viewtopic.php?t=111906&sid=3c59a34f711e8b9108bb4f889bb2f689

Mitt ha-begär bara växer och växer!! *dreglar* För er som läser min blogg och inte är scrappare så säger jag - detta är ett BEGÄR!!!!


Kommentarer:
Postat av: Annika

Så fina saker, jobbigt att dreggla så ;)

Postat av: VeronikaP

Vilken inspiration.... Blir också sugen på nyheterna!!
Vad snyggt du har fått det!

2006-02-14 @ 21:19:10
Postat av: Lokegry

many thanks for your dedications to this world

2009-05-11 @ 08:34:59
URL: http://lokegry.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits