Julberättelse

Jaha då var julen nästan över för den här gången.
Men härligt har jag haft det!
Julafton jobbade jag. Det var inte så jobbigt för min del, vi hade lite mysigt på jobbet, blev bjudna på julmat och så. Värre för Christian då som satt hemma själv. Till och med Kalle Anka lyckades jag se lite av faktiskt. På kvällen åt vi julmat tillsammans. Hela lägenheten var så fin med julpynt och en alldeles underbart vacker julgran. Jag fick scrapsaker av Christian!!! Han hade letat sig fram till scrapbutiken här i Norrköping och varit och handlat så fina saker! Fick en burk med blommor, Chatterbox mall för doodling, tags, foam stamps, ett sigill med mera..

På juldagsmorgonen satte vi oss tidigt tidigt i bilen. Sedan åkte vi till Gamleby och lämnade hunden hos Christians mormor, vidare till Figeholm där vi hälsade på och bytte julklappar med min mormor och morfar. Jag fick lakan och choklad.
Sedan vid lunch var vi framme vid målet - Kalmar.
Intensivt lekande med systerdöttrarna, paketöppning, mat och mys framför tv:n blev kontentan av dagen.
Fick massa fina julklappar, bland annat pengar, en bok, badskum, sköna handdukar, en liten tomte, ett tungt prydnadshjärta från Village, tofflor och en vacker skål. Jag tror det var allt.

Vid annandagslunch var det dags för mig och Christian att åka igen.. Mycket bilfarande måste jag säga.
Jobbade sedan onsdagen och idag torsdag har jag och Christian myst hela dagen. Vi åkte till Söderköping och spelade bowling och åt mat. Riktigt roligt även om jag inte är så bra på bowling..  klotet hamnade i rännan ett par gånger, men lyckades även med både strike och spärr, så det så :)

Har även scrappat en hel del idag, alster kommer att visas här inom kort.

Hemligheten kan ännu inte avslöjas. Sorry. :)

Kommentarer:
Postat av: Annika E

En så härlig jul ni haft! Kramis och Gott Nytt År!

Postat av: Anna

Låter som en mysig jul trots bilåkandet.

Vill önska dig ett
Gott Scrapp År!

Nyårskramen Anna

2006-12-31 @ 11:09:31
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Nilla

Glatt nytt år!!!
önskar:

Phernilla, Fredrik,
Benjamin, Ellioth
och Thindra...

2007-01-01 @ 13:33:36
URL: http://phernilla.e-service.se/ny

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits