Allt är bara bra!


Nej jag har inte gått under jorden,
inte försvunnit eller något dylikt.
Bara haft fullt upp. Har jobbat mycket, varit iväg på kryssning med mera med mera..
Börjat så smått planera jul vad gäller inköp av julklappar, julpynt med mera för jag och Christian ska fira jul tillsammans i Norrköping för första gången, i och för sig mycket beroende på att jag jobbar på julafton, men då ska allt vara som jag vill ha det, med pynt och ljus och massa god mat och allt annat som hör till. Tur att jag är ledig ett par vardagar närmre jul, kommer fixa med allt då är tanken.

Trivs fortfarande bra på jobbet, väntar nervöst på besked om vad som händer efter nyår. Jag har lite olika saker på gång, dels hoppas jag ju att jag får stanna där jag är, och så väntar jag även på besked från en doktorandtjänst där jag var på intervju. Den hoppas jag VERKLIGEn på, skulle vara helt fantastiskt. Men med tanke på hur jag snubblade på mållinjen förra gången så vågar jag inte hoppas, även om jag drömmer och är nervös. De tog in 6-8 personer till intervju och har 2 platser. Så det är bara att hålla ALLA tummar. Får jag inget av dessa två har jag ett kundtjänstjobb på gång och i värsta fall blir det timmar på McDonalds och timmar på Häktet. Allt löser sig! *intalar mig själv*
En sak är då säker, att även om framtiden är oviss efter nyår så kunde jag inte stannat där jag var innan heller. Då skulle jag gått under.

Jag har scrappat lite faktiskt, men kan inte visa något här ännu då min kamerasladd finns hos min vän Elle. Hur den hamnade där är en lång och ointressant historia, men när den är hämtad så ska LO:sarna visas. Och så har jag fastnat i kortmakarträsket OCKSÅ. Har inte gillat att göra kort så mycket innan egentligen, mest varit lite "tvång", men sedan jag skaffade mig ett gäng distresser att färgglägga med så känns allt mycket roligare, även om jag inte är så van vid det ännu. Så första julkortet med distressfärgläggning är nu avklarat. Resultatet finner ni här:

11250-93

Kanske någon av er som läser detta får det i brevlådan till jul? Vem vet!

Kram på er alla!

Kommentarer:
Postat av: Moma

Men gud vilken helt underbar!!!!
Du är ju kanonbra på kort!!!

Kul att du har fullt upp och att du trivs, hoppas du får förlängt, eller ännu bättre, får doktorandtjänsten.

Postat av: Anonym

Här kommer recptet på brödet. Det var gott men jag saknade något, kunde kanske ha varit lite mer salt i? Du får prova dig fram.
http://www.glykemiskt-index.info/index.php?ID=97
Kortet är alldeles fantastiskt fint! Inte kan man tro att du använt distresser för första gången. Håller tummarna att det går bra oavsett jobb! Kram

2006-12-03 @ 15:24:25
Postat av: Annika E

Supersnyggt kort! Urtjusigt färglagt! Kramis!

2006-12-04 @ 01:29:19
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad härligt att läsa att du trivs med livet och ser postivit på det. :O)

Åhhhh så fint kort!! Tror jag måste härma det. :O))

Kramen Anna

2006-12-04 @ 18:06:31
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Lilo

Ditt kort är FANTASTISKT, jag vill se flera! =)

2006-12-13 @ 10:13:37
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits