Nya härliga bilder..

...har precis suttit och laddat upp massa fina bilder för framkallning som jag tog förra helgen när jag var i Kalmar. Eller vad sägs om de här bilderna, känns väl väldigt härliga att scrappa?

SveatradettjejenebbaigenEbbaitrad


I övrigt är det väl inte så bra.. Farfars begravning är på tisdag.
Och i förra veckan fick jag veta att jag förmodligen inte kommer få fortsätta min anställning efter att min provanställning tar slut i slutet av april, på grund av arbetsbrist. Det kommer bli tufft, eftersom jag bara har rätt till grundersättningen i a-kassan... Men det blir väl att traska tillbaka till McDonalds med svansen mellan benen om jag inte hittar något annat. Det vilar en förbannelse över det där stället, jag kommer alltid tillbaka dit i slutändan. Det är ju galet.

Helgen har varit bra, har varit på marsfest på Ytrost och jag hade faktiskt väldigt roligt! Har lärt känna tjejerna i gänget bättre nu och det gör det hela lite enklare.

Men jag hade helst av allt varit i Helsingborg i helgen, på scrapmässan och Scrappizträffen. Men det får bli en annan gång, Helsingborg kändes alldeles för långt och dyrt för mig...


Kram på er, och ta hand om dem ni älskar.


Kommentarer:
Postat av: ellison

Underbara bilder Malin! Ska bli kul och se vad du hittar på med dem!
Tråkigt med varslingen. Jag blev ju det och senare uppsagd i höstas. Inte alls kul. Hoppas det löser sig Malin!

Postat av: Anna G

Underbara bilder vilken prinsessa på korten! Hoppas att det gick bra på begravningen *kram*

2006-04-06 @ 19:19:54
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Marie

Är det ditt syskonbarn på bilden? Helt fantastiskt söt liten prinsessa med gyllenlockar.
Tänker på dig i din sorg och saknad. Hoppas att du snart får energin åter, pysselprocessen kan vara väldigt läkande för en naggad själ. Been there... Låt det ta den tid det behöver. *kram*

2006-04-07 @ 10:43:29
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Frida

Åh så fina bilder!

2006-04-26 @ 23:51:17
URL: http://www.husmusen.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits