Sötaste systerdottern!

Sitter på jobbet, har lunch. Har precis ätit (spaghetti och köttfärssås :) ) och ska ta en promenad på stan.
Pratade med min systerdotter igår, Ebba, fyller fyra i januari.
Hon är ju så söt.
Min syster viskade till henne att hon skulle fråga mig hur det är på nya jobbet:
"Hur är det på nya jobeeeeet" säger en söt liten tjej i luren, för att två sekunder senare säga att hon längtar efter mig och
"Jag äääälskar diiiiig"
Det värmer så otroligt så att det inte ens går att förklara med ord!
Vi pratade om hennes dagis och att hon varit ledig den dagen och bara busat med Svea (hennes lillasyster) hela dagen.
Hon är otrolig.

Ikväll ska jag försöka städa i ordning i lägenheten. Det är väldigt stökigt just nu, tror min sambo är lite bortskämd med att ha en tjej som pluggar! Då är man ju hemma mer. Men nu är jag borta lika mycket som honom = vi får minsann städa ihop!!

Idag kommer dessutom ett paket med scrapsaker från CreativExpress till mig.. Jiha!
Så den som vill sno ett paket som kommer ligga utanför dörren får passa på med detsamma ;)

Kram på er!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits