Jobbdags

Ska iväg till McDonalds och jobba, introduceras lite inför sommaren. Känns lite jobbigt eftersom jag inte mår bra, min mage har blivit knäpp igen. Har haft magproblem hela livet, så det är inget ovanligt.. ska beställa tid för zonterapi på måndag..

Men vill gärna bevisa på McD idag att jag kan vad jag gör med tanke på att jag fick jobb där utan intervju. Får se hur det går.. Skönt med lite extra pengar i alla fall.

Har fortfarande inte tagit tag i att skriva om resan.

Mycket som ska fixas här hemma, ska köpa mat, städa i ordning..

Plugga, söka jobb.. oroar mig för hösten.. Vad ska jag leva av?

Pysslade en stund igår och gjorde en sida i mitt album.

Dags att åka.

Ointressant blogg det blev idag, well well..


Kommentarer:
Postat av: Bredemerete

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits