Lite nya alster

Det finns flera anledningar egentligen till att jag varit dålig på att uppdatera här numera.
Den första är nog vardag. Jobb, mat, umgås, sova. Datortiden har varit begränsad. Nummer två är att min dator har haft problem med det trådlösa nätverket, men det är fixat nu (tack min fina C). Det är ju på min dator jag har alla bilder och sånt! Så det har blivit dåligt med det på sistone också.

Nu tänker jag förära er med lite scrappade alster (kors i taket), men först har jag något viktigt att säga.

Alla mina varmaste varmaste tankar går till  min scrapbekanta Malin, som förlorade sin Lilly i magen alldeles nyligen. Jag tänker på er!!

Från det ena till det andra.. Dessa scrapalster är definitivt inte de bästa jag gjort. Men jag har åtminstone skapat, och det var bra länge sedan. Så håll till godo:





Kommentarer:
Postat av: MissMian

Åh så underbart att få se lite scrappat från dig!! Superfina!

Tråkigt för din vän...kan inte riktigt förstå...det är för hemskt!

Postat av: Camilla

Vad duktig du är :) Har funderat på att börja själv, men är rädd att jag kommer fastna och ruinera mig totalt, haha!

2009-09-15 @ 12:42:10
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Eva-Carin G Svensson

Hej!

Jag ordnar en bussresa ner till scrapmässan i Göteborg och försöker samla ihop så många scrappare/pysslare som möjligt. Avresa från Finspång, Norrköping o Linköping. Titta in på hemsidan och sprid gärna info till vänner som kan vara intresserade. Behöver all hjälp jag kan få! Tack!

2009-09-22 @ 17:42:45
URL: http://www.oppgard.nu/scrapmassan.htm

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits