Sjukstuga

Freja är sjuk.
Ligger i feber.. Jag ska på anställningsintervju så Christian får vabba. Jag skulle lånat en kompis bil men det behövs inte nu, för nu kan jag ha vår bil.
Strul strul strul!
Hoppas inte intervjun känns lika strulig med andra ord.
Jag är nervös och har svårt att koncentrera mig på något alls. Jag är klädd och klar, om vi hinner får Christian fota mig när han kommer hem och jag ska åka. Jag har nämligen, inspirerad av LillaSara.se börjat ta ett foto om dagen jag med. Jag kommer dock visa upp dem en gång i veckan, varje dag blir inte av för mig och det leder bara till en massa ångest.
Så jag får köra 365-fotoutmaningen från februari till februari istället!

Hur eller hur..
Jag har fått en del utmärkelser från vänner i andra bloggar. Ledsen att jag inte riktigt hunnit följa upp dem, men jag är tacksam och glad för att ni gillar min blogg!

Har också blivit utmanad att visa upp foto nr 6 i mapp nr 6 där jag sparar mina bilder på datorn.
Komiskt nog är det en månadsbild på Freja när hon är 6 månader gammal:



Jag utmanar dig som läser det här, att göra samma sak!

Nej, nu ska jag nog gå.. och göra något. annat. om jag kan tänka på något annat än intervjun vill säga..

Kommentarer:
Postat av: Petra Karlstrand

GulleFreja! Jättesött kort, har oxå hakat på foto nr 6 i mapp 6 på min blogg - hi hi.

Hoppas intervjun gick bra, och att lillskrutt blir frisk snabbt. Det är så synd om dem när de är sjuka.

Kram Petra

Postat av: Spooky

Hej,



hoppas Freja kryar på sig snabbt och att anställningsintervjun gick bra =) kram

2009-02-04 @ 22:24:40
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Nilla

Hej!

Jag lider med dig som har ett sjukt barn det är aldrig roligt.

Jag har en fråga, på dina tändsticksaskar som du visar här i bloggen har du några stämplar på den första asken (ser ut som stämplar i alla fall). Var kommer de ifrån?

Tack för att vi får ta del av din vardag och du ska se att det rätta jobbet för dig står och väntar runt hörnet! Ge inte upp!!

2009-02-05 @ 12:19:23
Postat av: Angeliqua

Jag fick uppdraget 4:e bilden i 4:e mappen.....finns att beskåda på bloggen.

(ett äkta trotsutbrott dessutom!)

Postat av: Angeliqua...igen

Äsch det blev en http för mkt....ta bort dem så ska du komma rätt.

(lägger till 6:e bilden i 6:e mappen där åxå så allt går enl. Malins regler ;) )

2009-02-05 @ 15:22:36
Postat av: Anna

Hoppas lillfian mår bättre idag och att intervjun gick bra.



Utmanar dig att visa sjättebilden i din sjätte mapp :-) Se i min blogg..



Vinterkramen Anna

2009-02-05 @ 21:38:46
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Håller tummarna för att det gick bra! Och för att Freja mår bättre!



Jag vet inte om du såg det i min blogg, men jag luskade reda på att Paper Trunk-grejorna jag svamlade om tidigare (och själva märket är Paper Trunk, det är en ganska liten tillverkare) kommer att finnas hos Brunkullan. :)

2009-02-06 @ 13:54:56
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilket fint foto! Hoppas att ni mår bra allihop nu!!!



Det är inte så svårt med photoshop-fixandet, jag kan säkert hjälpa om du behöver.



Kram!

2009-02-06 @ 21:27:38
URL: http://www.lillasara.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits