Lite utslagen..

.. inte uppdaterat på ett tag.
Scraplusten är som bortblåst, kanske framför allt då min scraphörna ser ut som ett bombnedslag. Det ska upp lite nya hyllor och så. På lördag ska jag på scrapträff, kanske kommer inspirationen åter då?

I söndags hade vi dop av Freja. Vilket underbart väder vi valde! Allt blev jättelyckat, Freja var så glad hela tiden och alla gäster verkade ha roligt.
Min kära vän och kock Silka hade gjort desserterna, en liten bakelse per person:

image483

image484

De var helt GUDOMLIGT goda! Helt fantastiska! De innehåller bland annat hallonmousse och mascarpone.. ja ni ser ju själva.. De var smaskens! (och ja, jag fick äta en sådan trots min diet, det hade jag bestämt från början)

Så här såg vi ut i kyrkan:

image485

Freja var så go och glad hela tiden. Helt fantastiskt! Tror att till och med prästen var chockad.

image486

En massa fina presenter fick Freja! Bara ett enda dubbelköp också, några hade köpt samma bok, men vad gör det? Nu har vi bytt till en annan, och böcker är ju alltid så välkommet!

Här är bilder på en del av presenterna: (klickbara) Freja fick även lite fler böcker än vad som syns här, kläder, pengar och en fond.



Så otroligt bra och varierande saker! Hon fick även två små tennskålar för "första locken" och "första tanden" men de var helt omöjliga att fota, det bara blixtrade i dem.

En helt underbar dopdag! Måste bara ta tagi att sätta mig ner och skriva ner allt om den! Festen var lyckad och väldigt avslappnad.

Kommentarer:
Postat av: Gunilla | uniquelyme

Men jisses så gott det ser ut. Kan du inte ta och skicka ner kocken hit? Vill också kunna bjuda på så delikata bakelser.

Postat av: Linda Karlsson

Mumma...vilken lyxbakelse...och vad fina ni var i kyrkan :)

2008-05-16 @ 10:33:46
Postat av: FruGrip

Det där såg mums ut. Sicken tur att Freja var glad. Linus han skrek heeeeeela tiden förutom när Prästen hade vatten på hans huvud. Haha
Kram Cissi

2008-05-16 @ 19:15:07
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Kicken

Tjenixen!
Jag hittade din blogg när jag kollade runt efter lite scrap-bloggar.
jag hade igentligen tänkt mig sätta mig att scrappa,men satte mig vid datorn i stället.
och nu när jag hittade din blogg så lixom blir jag så inspererad! Jag måste få scrappa nu!!!
Gud vad du är duktig, var bara det jag ville säga :)

Besök gärna min blogg
//kicken

2008-05-17 @ 19:17:51
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: Lauritssilje

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-04-30 @ 10:19:12
URL: http://lauritssilje.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits