Lite layouter och vår/sommarsnack

Jag blir så lycklig ända in i själen av det här vädret!
I helgen var jag på besök hos min syster och vi var ute i princip hela dagarna. SÅ underbart!
Ikväll har jag och Christian varit på promenad och så satt jag med Jennifer i flera timmar och fikade. Freja var med såklart. Och häromkvällen var jag och Christian på en riktig långpromenad runt i Norrköping. Jag bara NJUTER!

Scrappat har jag gjort en del också, här kommer en hel hög med layouter. Blev lite halvkassa bilder, men hoppas ni ser ändå!

Detta är en layout från utlandssemestern förra året. En enkel layout, som ändå tilltalar mig faktiskt.


Även denna LO från ovan nämnda semester. Denna LO blev jag inte nöjd med, ,men men..


Följande två LO:s gjorde jag på scrapmaran i Norrköping. Den översta vann jag en färgutmaning med! Man skulle fånga upp den mest framträdande färgen i kortet och LO:n skulle i sin tur domineras av samma färg. På bilden är det jag, när jag målar en lekstuga 1981.



Och så har jag gjort tre nya DT-layouter för Pysselpassion. Jag fick ett helt paket med material från mestadels Basic Grey. Färgerna var tjejiga och fina! Allt material på dessa layouter finns alltså hos Pysselpassion!




Layouten ovan har jag även använt Promarkers pennor på även om det inte syns så väl här. Jag har målat en ram runt, med först en tunn svart penna och sedan fyllt i med Promarkers. Även hjärtbården längst ner är gjord på samma sätt. Ramen runt fotot är en journalingstämpel.

Igår fyllde Freja 6 månader! Helt galet! Foton kommer!

Kommentarer:
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Alltså den rosa var ju bara för ljuvlig. Lövely. Gillar verkligen det lilla i det stora.

Postat av: eldh

Åh vad massa du har skapat! Superfina LOer! / Elin

2008-05-29 @ 14:52:49
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: Eirikamna

Very interesting site --- quite informative

2009-10-14 @ 10:16:49
URL: http://eirikamna.blogspot.com
Postat av: Sophie

Vilka fina LO´s!! Jag gillar verkligen ALLT från BG och så skoj att se andras alster. Mycket annat fint hade du oxå här;-)

2010-08-26 @ 20:13:48
URL: http://www.sophieslillakrypin.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits