Härlig helg

Haft en bra helg!
På lördagen var jag på scrapträff och hade trevligt. Freja var med och hon charmade alla med sitt snack och söta uppsyn :) Jag hann göra två LO:s och vann en tävling! Ska fota och lägga ut imorgon.

Idag söndag har det städats i lägenheten och så har jag träffat Mia och Alva i Oxelbergsparken för en stunds bus och prat. Hade med mig kameran, men glömde visst att fota, men det var så kallt ute så frågan är om mina stelfrusna fingrar hade klarat av det i alla fall! Freja sov gott i vagnen.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Vi mår bra!

Kommentarer:
Postat av: Spooky

Ser fram emot lite nya LO:s från dig. Förresten så är du utmanad i min blogg. =) *kram*

Postat av: Goranamal

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-09-25 @ 11:35:15
URL: http://goranamal.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits