Det vackraste paket jag någonsin sett.. och andra gratulationer!

Vad många fina vänner och bekanta som har hört av sig sedan Freja föddes! Vi har fått mängder med sms, många kort och telefonsamtal, en del paket från Posten. Samtal från en gammal arbetskamrat på Kriminalvården livade upp och idag fick vi ett kort från våra före detta grannar här i huset!

Något som dock gjort mig lite extra extra glad är människor som tänker på mig och oss som jag faktiskt inte ens träffat i verkligheten. Som exempelvis Anna Stenman och de fina kläder Freja fick av henne. Och idag kom ett paket från Gunilla (uniquelyme). Det var det vackraste paket jag någonsin sett - jag lovar! Jag har ALDRIG fått något liknande! (bild finns nedan). Ni ska båda veta vad det värmer i hjärtat, ni gör intryck på mig, både när det gäller vad ni skapar och vilka ni är som personer. Tack! 

(min kära sambo sa: "Mina bilkompisar skickar minsann inga presenter" - tycker det säger något om den fantastiska scrapvärlden och vilka kontakter det skapar)

Detta underbart vackra paket kom i brevlådan idag:

image379

Med denna fina bok i:

image380

Livet känns så underbart just nu med vänner, familj och allt däremellan!


Kommentarer:
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Sötis! Det var med GLÄDJE jag gjorde det paketet och jag har tänkt ett tag på hur det skulle se ut. Så fina tjejer förtjänar allt guld i världen! *kram*

Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Ja det var verkligen ett fint paket!

2008-01-12 @ 23:18:53
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com
Postat av: babbalalla

Vad underbart att ha vänner! Jättefina paket och kort du fått! Hoppas att du får en underbar dag i solen idag! Scrappa lugnt! ;)

MVH
babbalalla (på AlltOmScraps forum)

2008-01-13 @ 10:41:25
URL: http://babbalalla.blogg.se
Postat av: Anna

Holly shit vilket vacket paket! Jag är stum! Ja, mitt kom i en snygg brun påse, hihihi

Vinterkramen Anna

2008-01-13 @ 10:48:43
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Petra

Du har fått en "you make my day"-award av mig. Kika i min blogg så får du veta mer!
Tack för att jag får kika här.

2008-01-16 @ 12:49:09
URL: http://petraunne.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits