Freja 3 månader!


Igår blev Freja  3 månader!
Hon är ju stora tjejen nu ;)

Här är två månadsbilder:
image425
image424




Här är en allmänt söt bild, tagen när vi var på Öppna Förskolan:
image423


Jaa vad händer annars? Jag har gjort två layouter som jag inte fotat och inte kan fota just nu eftersom de är med min DT-mamma till Syfestivalen. En av de layouterna blev jag riktigt riktigt nöjd med faktiskt!  Jag har även gjort en gästboksframsida åt en kompis, som jag får ladda upp här så småningom.

Freja och jag myser mycket nu, även om det är mycket gnäll och skrik fortfarande också. Hon sover bättre nu, i alla fall på kvällarna kommer hon till ro bättre, på dagarna är det fortfarande mest vagnen som gäller. Men att hon somnar tidigare om kvällarna gör att det känns som att jag fått livet tillbaka.. Härligt!!!

I veckorna  umgås jag numera mycket med ett gäng tjejer härifrån Norrköping som  också fått barn i nov-dec. Varje tisdag går vi antingen på mammabarngympa eller babysim (ligger tyvärr på samma dag) och varje onsdag ses vi på Öppna förskolan och fikar och umgås. Och ibland träffas vi däremellan också.

I onsdags när jag skulle till Öppna Förskolan hade det kommit en postavi till Freja som jag bara var tvungen att hämta innan jag gick dit, blev ju så nyfiken vad det var för något. Det var från fina fina Sara.Freja fick en hel låda full med saker, men framför allt fick hon ett underbart brev från sin tantSara. Jag fick tårar i ögonen när jag läste det! Det går inte att beskriva hur underbart brevet var.. så vackert, så rörande.. Tack Sara och fölåt att jag inte ringt, det har varit lite hektiskt här.

Det var allt för nu, i helgen ska vi på dop av lilla Lukas. Roligt!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Vad mysigt ni verkar ha det! Grattis till 3-månaderstjejen!
Kram
/Malin

Postat av: Hanna

HEJ
Hittade hit när jag surfade runt på olika bloggar, kunde inte låta bli att lägga en komentar. Vilka härliga foton du har tagit av din dotter. Jag gillar också att fota o e förtjust i närbilder. scrollade mig ner i din blog o fann härliga layouter, hit kommer jag nog att kika in flera ggr.

2008-03-01 @ 14:46:32
URL: http://hannasscrapblog.blogspot.com/
Postat av: FruGrip

Jättehärliga foton :-)
Kram Cissi

2008-03-02 @ 11:43:00
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Carola

Åh hon är helt underbart bedårande, lilla Freja.
Jättefina foton!

2008-03-12 @ 14:26:55
URL: http://www.frejsan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits