Ingen bebis i sikte...

Däremot har jag haft ännu en kväll av värkar, men det verkar liksom aldrig komma igång ordentligt..
Var ju på sjukhuset i söndags och jag är öppen 2-3 cm så det är ju tur att dessa pinvärkar ger någonting.. men nu vill jag inte gå runt med värkar mer, nu får det banne mig komma igång PÅ RIKTIGT! Jag är ju nyfiken på vem som bor där inne!!

Imorgon ska jag till sjukhuset igen på koll och då ska de återigen ta ställning angående igångsättning. Men nu när jag idag fått slemblandade flytningar (hoppas ni inte är känsliga kära läsare) så tror jag inte de sätter igång mig utan väntar på att det ska starta av sig självt.

Nåja, i dessa väntans tider gör jag julkort i långa banor. Har kommit på att det är rätt kul ändå att stämpla och färglägga så jag har köpt lite nya stämplar. Kanske fastnar i stämpelträsket jag också? Känner att jag fastnat lite i scrappandet, allt ser likadant ut.. så det var skönt att få en paus men ändå vara pysslig.

Jag återkommer.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Gaaah, jag blir också lite småfrustrerad, men mest för att jag är så otroligt nyfiken på vem det är som kommer att tillföra glädje när han/hon kommer ut i stora vida världen. Jag hoppas verkligen att det kommer igång snart, eller att de sätter igång det. Ta hand om dig och fortsätt skapa julkort, det är bra att ha något att göra medan man väntar, och julkort är ju aldrig fy skam :)

Postat av: Anna

Ahhh den beröda slemproppen. Min gick på söndags kvällen och tisdagsnatten kom puddingen.
Åhh det ska bli såå spännande och se vem du har inne i magen.

Vinterkramen Anna

2007-11-27 @ 10:39:58
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Angeliqua

Hoppas så evinnerligt att du är inne & kämpar på förlossningen nu.
Kan du inte be dem göra en hinnsvepning i värsta fall(& på så sätt hjälpa förlossningsstarten lite på traven)

2007-11-27 @ 11:09:46
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: FruGrip

Jobbigt. Följer din blogg med spänning, är ju själv snart där så att säga.
Tänker på dej.
Kram Cissi

2007-11-27 @ 12:11:26
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Anna G

Tänker på dig vännen och blir så förväntansfull när du inte är uppkopplad hoppas att du goasr bebis nu!

2007-11-27 @ 15:07:44
URL: http://www.annag.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits