Piggat upp mig själv med shopping..!

Jag kan säga att det inte är ofta jag blir glad av att shoppa kläder, men det blev jag idag! Jag har så svårt att hitta kläder men kände att mina vår & sommarkläder är så slitna och tråkiga.. så idag gav jag mig ut på stan för att leta leta och leta.. och jag hittade en del förvånansvärt snabbt! Dessutom hade jag ett presentkort på Stadium där jag köpte en tröja och det känns ju alltid trevligt!
Nu måste jag bara fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll, vi ska på 30-årsfest.
Livet känns lite bättre emellanåt, tack för ert stöttande i förra inlägget..

Här kommer lite bilder på kläderna jag köpt! Klicka så blir bilden större. (men efter att ha köpt kamera och kläder den här månaden kan jag säga att det är köpstopp! Måste ju ha pengar till vår resa med!!)

Här är ett par caprijeans, inköpta på Lindex..


En rosa tröja med hjärtan på, köpt på Vero Moda


En gråblå tröja med prickar, från Stadium


Och, ett baslinne från Lindex


Härligt det känns!
Nu ska jag gå och scrappa!

Kommentarer:
Postat av: Bea

Härligt med lite nya kläder! Skulle också behöva en del, men efter scrapevent och överdrinven scrapshoping får det nog vänta ett tag ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits