Fick inte jobbet...

Jag fick inte jobbet på Komvux .. Känslorna är kluvna nu. Dels tycker jag att det var lite fult av dem att inte ringa, utan bara skicka ett brev - jag var ju ändå på intervju. Det som är bra med att jag inte fick jobbet är ju att jag slapp ta det där med att jag är gravid osv osv.. men samtidigt blir jag ju besviken. Antingen syntes det att jag var gravid (vilket är mycket möjligt...) eller också så var någon annan bättre än mig och det vill jag ju inte!
Men men.. man får väl vara glad för det lilla.

Men den stående frågan som jag ställer mig är:

NÄR I HELA FRIDEN SKA JAG FÅ CHANSEN ATT JOBBA MED NÅGOT VETTIGT???!?!?!?!?!!

I övrigt mår jag prima och njuter i fulla drag av att vara gravid!

Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej vännen! Trist med jobbet, jag höll tummarna. Det dyker säkert upp någonting snart! Låter bra att du mår bra!!!
Kram!

Postat av: theValkyria/Gunilla

Vad trist, Malin. Jag för min del, tror att du egentligen var bästa kandidaten. Visst tycker man att de borde ringt istället. I sådana lägen försöker jag tänka: Skulle jag verkligen vilja jobba på ett sådant ställe (där de t.o.m. saknar vanligt hyfs)? Din tid kommer. Det är jag säker på. Försök njuta så mycket som möjligt och koncentrera dig på att må bra. Kram, Gunilla

2007-06-27 @ 22:44:46
URL: http://www.uniquelyme.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits