Vad händer?

Ja det kan man undra! Jag har i alla fall inte uppdaterat här på ett tag. Har en layout att visa, men den är inte fotad och jag vet inte ens om jag är nöjd med den så jag får se om jag visar den..

Så här är läget:
Vecka 32 var jag hemma i Kalmar nästan hela veckan. Det började i söndags med att jag åkte ner till Figeholm och hälsade på mormor och morfar och mötte upp mamma och pappa där. Vi var ute i skärgården hela dagen med båten och det var bara så underbart! Det är alldeles för länge sedan jag var ute där, det ger mig sådana varma minnen om barndomens somrar.. Lite bilder från denna underbara dag:

image239

image240

image241image242

Denna lediga vecka har varit hektiskt men underbar. När jag åkte hemifrån Norrköping så kändes det så tomt utan Christian. Vet inte om det är på grund av att jag är gravid som jag känner extra mycket så. Jag saknar honom jämt annars när jag åker iväg med men det här var extra starkt.
I alla fall har jag gjort massor massor med saker! Jag har scannat in massa diabilder hos mamma och pappa som jag ska ha till ett barndomsalbum/minnesalbum om min barndom. Jag har träffat fina fina Sara och suttit i hennes skogsträdgård och bara varit och reflekterat och mått bra.
Jag har varit på rearunda på stan med mamma och shoppat loss. Vi har varit på Ikea och handlat lite babysaker.
Jag, mamma och pappa har varit på Rockneby marknad. Vi har varit på Öland och badat. Jag har suttit på Kattrumpan (strand i centrala Kalmar) och bara mått bra. En så härlig vecka!

Sedan stundade det oåterkalleliga. Lottas begravning på lördagen. Jag har inte riktigt smält den dagen. Det var en väldigt vacker och ändå hoppfull begravning trots allt, tack vare prästen. men det var jobbigt. Mycket mycket jobbigt. Jag återkommer med lite känslor och tankar kring den dagen, för den har gjort att jag har tagit ett beslut om en sak. Men jag återkommer till det. Låt mig säga så här, ta vara på varandra. Era relationer. Varandra. Och ni skapar er lycka själva.

Annars mår jag bra, benen är lite svullna så här i värmen, men jag överlever!

Kommentarer:
Postat av: Tessah

Härliga bilder :)

Postat av: Lena S

Åh vilken härligt vacker mage du har vännen!!
Kramis/Lena S

2007-08-28 @ 21:22:48
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits