Scrapsaker i brevlådan!

Fick ett paket med scrapsaker igår (jaja, min plånbok mår inte så bra .. hihi..) Det var en liten beställning, lite cardstock, några mönstrade papper från Wild Asparagus och Scrappers Floss från Karen Foster. Det ska bli så kul att använda flossen, ska ha den till min nästa LO som jag har på gång, åt Minelle.

För ja just det. Det är officiellt nu. Jag är designteammedlem hos Minelle. Kolla in galleriet på hennes sida så finns jag med där :) *mycket glad Malin*

Annars tänker jag mycket på mina släktingar just nu. Farfar har nyligen varit på sjukhuset för hjärtat och magen och jag har dåligt samvete för att jag inte varit där och hälsat på på länge. Farfar och farmor är speciella på sitt eget lilla sätt som jag inte tänker beskriva här. Men samtidigt är de min farmor och farfar. Farfar sa att han tyckte det var länge sedan vi sågs nu, när jag ringde för att fråga hur han mådde. Och det är det. Jag ska ta mig dit snart, förmodligen blir det i påsk.

Ringde även till mormor för att prata lite. De har förmodligen hittat en lägenhet nu och det verkar som att de tycker det känns bra, att slippa allt ansvar som huset ger. Men alla minnen i huset! Jag tycker det känns sorgligt, vad ska inte de tycka då, som bott där i så många år! Altanen, fruktträdgården, alla rum, alla minnen, alla känslor. Ska dit i påsk, ta kort i alla rum och så ska vi börja röja, slänga, sälja. har lovat att hjälpa till och lägga ut en del på nätet till försäljning, däribland ett 40-tal stenkakor.
Mycket känslor just nu..

Annars är det bra. Lite att göra på jobbet bara...

Vill hem och scrappa!

Kommentarer:
Postat av: Petra

Visst bara läääängtar man efter sina paket? Åtminstone gör jag det och jag har fått ett av dem idag. Fick också floss, som jag bara längtar efter att få använda! Lycka till med "flossandet"!

Postat av: Lilo

Grattis igen till din designteamplats!! =)
Visst är det kul med scrapsaker i brevlådan!!
Såg ditt inlägg i min blog, visst får du länka till mig! Jag har inte lärt mig det än... är hopplös... men ska försöka få till även det. ;)

2006-03-15 @ 23:45:46
URL: http:///liloscrap.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Grattis Malin till att ha blivit DT!! Så kul!

2006-03-16 @ 00:35:45
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Phernilla

Hej gumman.

Va kul med scrapgrejjor i brevlådan...
Gissa vad? Jag har faktiskt börjat komma igång så sakta...
Har börjat med digitalscrapping o har nu köpt mina första scrapprylar för vanlig scrapping =o)

Såååå kuuuuul :-)

*kram på sig*

2006-03-25 @ 14:05:37
URL: http://phernilla.blogspot.com
Postat av: Sverrealida

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:45:55
URL: http://sverrealida.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits