Jag har blivit utmanad...

... av Phernilla.. (http://blogg.aftonbladet.se/351/)

5 saker jag har i min frys:
  • Is i massor till goda drinkar
  • grönsaker till goda grytor och wokar
  • lunchportioner i fina matlådor
  • is som visar att jag inte har en frostfri frys :)
  • kött i långa banor

5 saker jag har i min garderob:

  • Hemligheter
  • Scraphörnan har jag i min garderob
  • kläder i svart, rött, blått, prickigt, randigt och så vidare
  • skor. Jag ääälskar skor.
  • pärmar med viktiga papper

(och ja, min garderob Är ganska stor)



5 saker jag ska ha i min bil:

  • helsäte är jättebra när man behöver sova i bilen
  • stereo + musik = sant
  • en välfylld picknickkorg och god dricka
  • en mysig filt
  • gosig Miltonvovve

5 saker jag har i min handväska:

  • Min söta rosa mobil
  • Plånboken
  • en pocketbok eller något annat att läsa
  • nycklar
  • skräp

5 personer att skicka vidare denna lista till:

De jag skulle vilja gör det här är.....

  • Ulrikaulrika
  • Zäta
  • lillasara
  • Moma
  • Lilo
  • ..och det gör ni väl, va? :)



    **********

    I övrigt är allt okej med mig. Träffat mina systerdöttrar i helgen bland mycket annat och har tagit massa fina foton. Längtar efter att scrappa! Söker jobb som en tok, annars intet nytt. Har semester from nästa vecka och vad händer? Nu är det molnigt.. typiskt!!


    Kommentarer:
    Postat av: Phernilla

    Vilken mysig taggning :o)
    Har du läst min blogg nånting?
    Isåfall vet du vad som precis hänt igen...

    *kramar om*
    /Ledsen Nilla

    Postat av: Zarah

    Ojoj... Ska försöka få ihop ett par svar på det där...! :D

    2006-07-12 @ 11:35:24
    URL: http://zarischka.blogspot.com/
    Postat av: UlrikaK

    Jag börjar också min semester nu, hoppas det blir lite sol i alla fall!! Annars får det väl bli att sitta inne och scrappa, inte helt fel det heller =)

    2006-07-13 @ 21:20:19
    Postat av: Tobiassabrina

    Great looking site. It has been helpful. Thanks

    2009-03-23 @ 12:49:36
    URL: http://tobiassabrina.20six.fr

    Ny kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits