Fynd på stan!!

Har varit på stan idag och köpt födelsedagspresenter, närmare bestämt till Christians mamma liksom hans mormor. Inte helt lätt, men tror det blir bra till slut. Christians mamma är galen i fjärilar så hon får ett jättefint hårspänne med en fjäril på, det var väldigt stadigt hårspänne med vackra stenar i. Christians mormor får en vas med krokusar i ett vårarrangemang och en pläd. Inte så kul presenter kanske, men hur lätt är det när ens sambo sänder iväg en ner till stan för att fixa presenter åt kreti och pleti ;)

Fyndade lite till mig själv också! Köpte två böcker på rean och fler lär det bli. Och så fyndade jag två tröjor, båda två för 159:- totalt! En av dem på rean på en affär som heter CasaNova. En svart liten sliddrig sak som trots detta satt riktigt snyggt som kostade 59:- men har kostat 299... Ska ha den när vi ska ha jobbfest här hemma. Köpte även en liten blus på HM för 99:- till ordinariepris. Brukar inte kunna ha saker med knappar på pga två stora saker där nere ;) Men den här fungerade och sagt snyggt, men jag fick köpa i extrem stor storlek för att de två sakerna skulle få plats, men den satt ändå skapligt resten också. Skojskoj..

Scrapmässigt så ska det scrappas ikväll! Ska bli sååå roligt!
Ska även anta Ulrikaulrikas utmaning (
http://ulrikaulrika.blogg.se) om att försöka beskriva sin egen scrapstil, men jag återkommer i frågan, måste fundera lite först!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits