Sjuk..

Det är inget roligt att vara sjuk. Har verkligen kämpat både onsdag och torsdag för att komma iväg till jobbet, för att det har varit otroligt viktiga dagar eftersom vi har utbildning. Men idag bara gick det inte. Är tokförkyld, har ont i huvudet, och det känns som att jag har en bubbla runt huvudet. Mår inte alls bra. Ska försöka få lite gjort här hemma dock som jag inte hinner med annars. Ska försöka städa lite, skriva ett par brev, skriva lite på uppsatsen och ikväll ska jag scrappa! Christian ska nämligen ut med jobbet.

Pratat med Mimmi idag. Hon flyttar till Hawaii i december, jag kommer sakna henne SÅ mycket. Just nu är mina två bästa vänner i Paris och snart Hawaii då. Varför gör de så här mot mig :(

Har inte så mycket mer att säga.. bara uttråkad!

Kommentarer:
Postat av: Anette

Krya på dig gumman!

(och fortsätt gärna skriva här så jag kan skrota lunar en gång för alla... ;))

kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits