Äntligen..

.. är det dags för ännu en uppdatering av bloggen efter diverse svårigheter såsom internetproblem, diverse sjukdomar och annat som hänt här hemma. Men vi mår bra nu, tack och lov.
Har nog faktiskt inte så mycket att berätta, vardagslivet har liksom gått sin gilla gång mitt i allt annat.

Eller jo. Jag kommer starta en ny kategori här på bloggen. En viktminskningskategori. Så här kommer det hända grejer med kroppen, det kan jag utlova :) Mer info kommer framöver om detta.

Och så har jag ett än så länge hemligt projekt inom scrap att visa upp. Och så måste jag komma ihåg att fota Frejas dopinbjudan, den har ju alla som är bjudna ändå fått nu. Men det får bli senare. Nu tänkte jag dela med mig av en hel bunt layouter gjorda på sistone.

Dessa är gjorda efter utmaningar hos
www.uniquelyme.se och jag tyckte utmaningarna var väldigt inspirerande:

image452image453image454

Och här är ett gäng övriga layouter ... :

image455image457image458image459image460

Vilken blev din favorit? :) Jag är nog själv mest nöjd med "Lika söt som godis" just för att den är så olik andra layouter jag brukar göra!

Kommentarer:
Postat av: Angeliqua

Gillade åxå godisen!
Lycka till med viktminskningen *pepppepp*
Själv har jag "bara" 14 kg kvar....fast jag har ju gått ner 20 sedan förlossningen, så man får väl vara nöjd.

2008-04-17 @ 15:21:21
Postat av: Linda

Jag gillar 2 månaders layouten väldigt mycket!!

Postat av: Petra Karlstrand

Halloj Malin! Vad många fina LO´s du gjort! Jag gillar stör ej layouten...kommer ihåg hur himla härligt det var att ligga så och gosa när barnen var "bebbar". Jag gillar de andra också, du är himla duktig!!!!
Kram Petra

2008-04-20 @ 07:03:46
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Anna

Här har du lagt upp många fina layouter. Gillar godis layouter mest för att det är "mina" färger.

Vårkramen Anna

2008-04-21 @ 10:18:26
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Malin

Jo, jag kommer jättegärna! Stella är inte så förskräckligt sjuk och hon klarar sig fint med lilla pappa :)

2008-04-21 @ 18:55:49
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/
Postat av: Malin

Glömde... min favorit blev nog samma som din... men jag föll även för "söt" för sin enkelhet och "bra dagar" och så gillar jag verkligen rubriken på "mys".
Jättemycket fint!

2008-04-21 @ 18:58:26
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/
Postat av: Malin

Tack för igår! Det var jättetrevligt. Jag hänger gärna med fler gånger.

Vilken liten sötnos Freja är! Hoppas det blev bättre med magen sen.

2008-04-25 @ 07:46:04
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits