Vinnare av clinidermtävlingen!

Nu har jag dragit vinnarna av Clinidermtävlingen!
Jag måste säga att jag är mycket imponerad av alla era motiveringar och det gjorde det omöjligt för mig att Välja vinnare, utan det blev lotten som fick avgöra.

Vinnarna är:
Kristin
Maria W
Jennifer
Sara


Grattis till er!

Maria - du får ju självklart din box på jobbet, och Jennifer vi ses väl snart så du får den då? Och Sara, vi ses i början av februari, vill du vänta tills dess eller ska jag skicka den? Kristin - vi ses väl inte alltför ofta, men antingen bokar vi in en fika eller också skickar jag boxen på posten! Vore ju kanske ett bra tillfälle att ta tag i att ses? :)

Jag måste återigen säga att jag verkligen är jättenöjd med mina Clinidermprodukter som jag fått möjligt att buzza. Hoppas ni blir nöjda också!

Kommentarer:
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :)

Postat av: Camilla

Känner du honom? (modemartin)

2011-01-20 @ 09:53:06
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Maria

YES! Äntligen vinner jag ngt! Tack Malin! :)

2011-01-20 @ 10:50:48
Postat av: Kristin

Tjoo, va skoj :) Jippi, jag har vunnit! Händer som inte så ofta. Klart vi ska ta tag i att ses. Kanske jag ska komma förbi hos er o kolla in huset något dag? Kram

2011-01-20 @ 12:42:09
Postat av: Malin

Camilla: Nej det tror jag inte, hahaha..



Kristin: Ja jättekul! Det vore jätteskoj om du ville titta förbi. Kanske skulle kolla om Emy också kan, så kan vi ses alla tre? Kram!

2011-01-20 @ 14:48:45
URL: http://epona.blogg.se/
Postat av: Camilla

Varnar bara för att han kör fejktävlingar..kan berätta mer i ngt annat forum.

2011-01-21 @ 22:18:05
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits