En tjuvkik på vårt hus

Vi har knappt kommit iordning än, men jag tänkte ge en liten tjuvkik på vårt hus. Håll till godo och kommentera gärna!


Utsikten från vårt badrum..



Här någonstans, under snön, gömmer sig en pool!


Här, är vårt hus!


Här går man in!



Gäststugan på tomten, där släkt och vänner kan bo när de är på besök!


Ljuslykta på trappen



Julfint i vardagsrummet


Köksfönster



Mera köksfönster





Våra fina burkar, uppe på vedspisen i köket




Trappan till övervåningen



Frejas rum:



Den öppna spisen med vedtrave:

Christians gamla vackra radio gör sig bra i huset:



..liksom dessa gamla burkar


Det var allt jag hade att visa för nu, återkommer med mer så småningom!


Kommentarer:
Postat av: Veronica

Underbart!!!

Postat av: Malin

Som en dröm!

2011-01-10 @ 10:04:09
URL: http://minimallasblog.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, så underbart det ser ut. Man vill se mer... =)

Kram kram

2011-01-10 @ 19:27:31
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: janne

Mycket snyggt vi ses snart ha det så bra

2011-01-10 @ 21:41:52
Postat av: Lina

Åh! Totalt ordbegränsad!

2011-01-11 @ 12:18:13
URL: http://blogg.vk.se/fejkatt/
Postat av: Inredningsfrun

Hej, hej på dig Malin!



Ja, Nova ja. Det var ju ett tag sedan man gick där :)!



Så roligt att du hittade till mig, så att jag kunde hitta hit. Så vackert hus ni har. Ska bli spännande att se mer!



Må så gott!



// Inredningsfrun

Postat av: Inredningsfrun

Hej, hej på dig Malin!



Ja, Nova ja. Det var ju ett tag sedan man gick där :)!



Så roligt att du hittade till mig, så att jag kunde hitta hit. Så vackert hus ni har. Ska bli spännande att se mer!



Må så gott!



// Inredningsfrun


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits