Buzzar Cliniderm

Jag är med i Buzzador, där man får testa nya produkter och sedan berätta för sina vänner och bekanta om produkterna. Jag har nu fått möjligheten att testa ansiktsprodukter från Cliniderm:



Det är dels ett serum som man lägger under dagkrämen, och så är det dagkräm och en rengöringskräm.
Jag har prövat mig fram de senaste åren vad gäller hudkräm, mycket för att min hud blir väldigt torr på vintern. Har inte hittat någon som varit så där jättebra, men denna gillar jag!
Det KÄNNS verkligen hur återfuktad huden blir när man lägger på hudkrämen. Den är sval, lätt att applicera och torkar in i huden snabbt.

Jag kommer garanterat fortsätta köpa den i fortsättningen och känner mig jätteglad att jag fick möjlighet att testa den!

Inom ett par dagar kommer jag utlysa en tävling här i bloggen, där 4 personer kan vinna produkter från Cliniderm till ett värde av ca 200:- per paket.
Håll utkik!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits