Lite shopping

Har börjat förbereda för våren här hemma, något som verkligen är en underbar känsla!
Freja har fått lite nya vårytterkläder, allt från Lindex:



+ en rosa mössa med en stjärna på som inte fanns i webshopen.

Jag i min tur har beställt lite vårkläder från Hennes. Första gången på många år som jag beställer kläder, vi får väl se om jag lyckas med mina köp. Annars är det ju bara att skicka tillbaka!

Denna fina köpte jag dock i butik i veckan:

Och jag blev så förtjust i modellen att jag beställde den här till vår och sommaren:


Till detta blir det perfekt med vita och deminfärgade treggings:


x

 

En söt bastopp fick också slinka med..




Liksom en cardigan som är perfekt till jobbet:

 

Några små söta håraccessoarer också:

 



Och så två snygga kökshanddukar till köket

Känns som att jag handlat mycket, men fått väldigt mycket för lite pengar!
En påfyllning av garderoben var nödvändig, nu återstår bara att se hur mycket som passar!




Kommentarer:
Postat av: Annika

Vad mycket nytt och fint du hade köpt!! Vilken snygg färg det var på den turkosa tunikan. Kökshandukarna var ju döläckra!!

Postat av: Karin B

Härligt! Är också i stort behov av en ny garderob!

2010-03-23 @ 17:22:41
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Petra/Trollet

Halloj Malin! Hoppas du har det bra, kul med nya inköp - vill oxå handla kläder men Panduro öppnar ju i morgon så det blir väl inte billigt hi hi hi.

Kram Petra

2010-03-23 @ 20:39:12
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad mycket snyggt ni får!! De där överdragsbyxorna är jättebra, såna har Stella haft. Bra pris är det på dem också. Blev lite sur att de inte fanns i rätt färg och storlek så vi fick betala dubbla priset för de andra. Jackan ser också jättefin ut... den ville Stella ha först. Den går ju att kombinera med en fleecjacka så blir det lite mer rejäl. Tidigare år har vi haft lite för tunna jackor, så i år satsade jag på en mer rejäl (PoP har vi inte råd med). Hoppas kläderna håller måttet och att vi får börja använda dem snart!

Kram!

2010-03-24 @ 10:38:24
Postat av: Minimalla

och ovanstående var från mig by the way... ;-)

2010-03-24 @ 10:39:32
URL: http://minimallasblog.blogspot.com
Postat av: Didrikalisha

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-09 @ 07:04:43
URL: http://didrikalisha.blogfrombed.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits