En vän

En vän från mitt förflutna dök upp på Facebook.
Och jag blev så glad!
Vi har inte pratat med varandra på ungefär 15 år och hon var en av de få personer som jag kunde umgås med i min klass på högstadiet. Hon är en av de få personer som överhuvudtaget kan förstå vad jag gick igenom, för hon såg samma saker. Hon var också en av de som var utanför, utanför det "häftiga gänget".

Jag blir alldeles varm i hjärtat av att prata med henne, att höra att hon har det bra, att allt har gått väl för henne i livet, för det var hon verkligen värd!

Kommentarer:
Postat av: Nilla

Hej gumman. Längesen jag lämnade en kommentar här i din blogg nu. :) Det är jättehärligt att hitta igen just såna där vänner från förr... O FB är helt klart ett ypperligt media för detta!

*kramen*

Postat av: Lillsnörpa

Vad härligt med en nyfunnen gammal vän! Fin blogg! /Lillsnörpa

2010-01-27 @ 12:16:53
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits