Bara livet.

Har varit ledig även denna vecka. Freja har varit trött i höst och behövde en rejäl paus så jag har tagit lite föräldradagar. Julen och nyåret var jättebra, men borta bra - hemma bäst, så är det ju onekligen. Denna vecka hemma har varit underbar. Vi har ätit långa frukostar, varit ute i snön (kortare stunder dock), varit i simhallen, träffat vänner och bekanta..
Jag har haft all ork i världen och har verkligen laddat batterierna rejält.

Idag skulle jag varit i Västervik på besök hos min homeopat men pga det ruskiga vädret så pratades  vi vid på telefon istället. Inser så mkt genom att gå hos honom, liksom genom psykologen jag går hos. Jag känner mig otroligt förhoppningsfull inför framtiden på alla sätt!

Just nu då? Grahamsbullar står på jäsning och ska strax in i ugnen. Middagen i form av hemmagjord tomatsoppa med pesto och mozzarellaost är uppäten.

Nu ska jag gå och bygga lego med Freja.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits