I träda

Bloggen ligger lite grann i träda och jag känner inte att orken finns. Jag har inget pysslat att visa. Vardagen går sin gång med jobb och Freja och mat och städning och allt det där.
Hade en härlig lördag med bubbelbad och mat på Grand Hotel.
Ser fram emot helgens schlagerpyssel med finaste Fia och finaste Elle. En riktig tjejkväll ska det bli!
Går fortfarande på KBT-coaching, något som ger mig väldigt mycket. Jag har mycket att skriva och säga om min personliga utveckling men jag har bara inte orkat sätta ord på allt ännu, mer än i mitt eget huvud.

Jag finns här och jag mår bra. KOmmer uppdatera här då och då, snart kanske ofta igen?

Ta hand om er i snön!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Tack snälla söta för grattis i bloggen!

Skönt att läsa att du mår bra, det är nog bara nyttigt att prioritera andra saker än bloggen.

Stor kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits