Utveckling.

Jag har inte gjort någon hemlighet av att jag har gått på terapi för att arbeta med mig själv, mina problem med maten mm. Det har hänt mycket inom mig, och jag jobbar ständigt med att uppnå balans, inom många olika områden i livet, det vill säga mat, hälsa, träning stress, måsten mm.
Det är en spännande resa och jag känner ett behov av att emellanåt uttrycka mina känslor och tankar kring detta i ord.
Jag kommer dock att göra det på en ny, lösenordsskyddad blogg.
Denna blogg kommer finnas kvar - som en vardags- och pysselblogg.

Min nya blogg kommer uppdateras precis som den här - sporadiskt och när jag känner för det. Fler måsten är det sista jag behöver.

Om ni vill läsa mer om hur jag steg för steg finner en större ro inom mig själv, så skriv här nedan vem ni är och er mailadress, så skickar jag en inbjudan. Det enda kravet jag har är att jag ska veta vem ni är. Om vi är vänner, släkt, scrapvänner, spelar ingen roll.

Men som sagt, denna blogg kommer också finnas kvar!

Kommentarer:
Postat av: Mahlin

jag känner dig.. å jag vill läsa =D

Postat av: Bea

Håller själv på att göra samma "resa" och tycker att det är intressant att läsa om hur andra åstadkommer balansen varför jag gärna tar del av din andra blogg. Kram!

2010-08-15 @ 16:24:02
URL: http://beasscrap.wordpress.com
Postat av: Sofie Sommansson

Hej!

Jag är en av dina läsare, men sämre på att lämna avtryck själv. Känner igen mig i mycket av vad du skriver, vore trevligt och fantastiskt härligt att få fortsätta följa dig!

Har en dotter i ungefär samma ålder som Freja, något alvår yngre. Extra härligt att fått läsa att du äntligen! fick ett SKA-jobb!!

Ha det fint, kramar Sofie

2010-08-15 @ 16:49:46
Postat av: Ellinor/ellison

Så starkt av dig Malin! Jag vill gärna följa din resa! Kram

2010-08-15 @ 18:56:00
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej Malin, Jag följer dig gärna. Även om jag finns här att prata med öga mot öga, eller per telefon - precis när som helst!



Kram!

2010-08-15 @ 21:24:41
Postat av: Spooky

Vännen jag läser gärna ... =) kram

2010-08-15 @ 21:49:52
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag skulle gärna vilja fortsätta följa dig eftersom jag själv går igenom en hel del. Du vet ju vem jag är :)

2010-08-16 @ 19:51:25
URL: http://blogg.joona.se
Postat av: Katta

Hej Malin, jag läser gärna :-) Skicka till min spraymail, det är samma som min hotmail (den till msn) fast @spray.se istället för @hotmail.com =)

2010-08-17 @ 21:49:43
URL: http://katta79.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vill gärna läsa! [email protected]



Stor kram

2010-08-18 @ 23:33:39
Postat av: Marlene

Jag vill gärna läsa vad du har för tankar och idéer.

2010-08-19 @ 19:38:19
Postat av: Hanna Zingmark

Hej Malin.



Jag följer gärna din blogg.

Har själv en heldel att jobba med...



Kram Hanna Z

2010-08-29 @ 18:25:46
Postat av: Kristin Lundgren

Hej hopp, jag vill gärna fortsätta följa din blogg. Du skriver så bra o tänkvärt :) Hoppas allt är bra för övrigt! Kram Kram

2010-09-06 @ 10:51:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits