Freja

Nu är det dags att ta fram den dekorerade box jag har gjort för att bevara roliga saker Freja sagt i... :)

Idag när jag skulle lämna henne hos dagmamman så berättade jag att hon skulle till extradagmamman Rita idag eftersom Kerstin är ledig. Hon har varit mycket hos extradagmamman också, men Kerstin är ändå den som står högst i kurs.

Så säger Freja dumma Rita! 
Jag säger, nej men Rita är inte dum, hon är snäll!
Kerstin!, säger Freja
Nej Kerstin är ledig säger jag.

Så går vi ut till bilen.
När vi sitter i bilen så ser Freja med allvarsamma ögon på mig och säger:
"Kerstiii.. åkej?"

Till saken hör att när jag pratar med Freja om något så brukar jag säga, till exempel: "Nu ska vi laga mat, men sedan kan vi gå ut och gunga, okej?".

UNDERBARA UNGE!


Kommentarer:
Postat av: Alexanderelin

Great work,webmaster,nice design!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits